Jeśli nie zależy nam na tym, żeby skonstruowany przez nas produkt był reklamowany na terenie całego kraju poprzez źródła masowego przekazu, należałoby skorzystać z tańszych sposobów ogłaszania towaru i artykułu, dzięki czemu będziemy posiadać również pewność, iż to skutkuje oraz działa na potencjalnych klientów.

Wielu drobnych biznesmenów z stworzonego przez nas kraju ogranicza reklamowanie swojego produktu jedynie do lokalnego środowiska, gdzie jest się legendarnym i rozpoznawanym, jednakże w skali krajowej nie ma się żadnego pożytku. Tacy przedsiębiorcy wykorzystują do reklamowania się przede wszystkim reklama neon. Takie oświetlenia reklamowe są perfekcyjnym oraz tanim sposobem na reklamowanie się, dzięki czemu wolno mieć pewność, że dana reklama zamieszczona na takim neonie błyskawicznie dotrze do prawdopodobnego konsumenta, jaki będzie mógł się zaznajomić z tym co reklamujemy i jaki typ przedsiębiorstwa prowadzimy.

Dla tych przedsiębiorców taka reklama jest w zupełności wystarczająca, to właśnie dzięki czemu tak wiele osób w stworzonym przez nas kraju z niej korzysta. Reklamowanie własnego towaru w mediach nie jest tanie, jednak jeżeli chcemy się liczyć na rynku oraz skutecznie rywalizować z innymi produktami z tej samej branży, powinniśmy zrobić stosowną kampanię reklamową, która może być różna, a ta różnica przede wszystkim wynikać będzie z tego ile pragniemy na nią przeznaczyć pieniędzy. Mając znaczny zapas gotówki na reklamę możemy skorzystać ze źródeł masowego przekazu takich jak telewizja czy także Internet, obecnie cieszących się największym powodzeniem wśród przedsiębiorców mających wystarczającą gotówkę na wykupienie czasu antenowego.

Zauważyć jednakże wypada, że niewielu przedsiębiorców w naszym kraju stać właśnie na ten sposób reklamowania, przez co większa część z nich musi najzwyczajniej w świecie z tego rezygnować oraz wypatrywać innych sposobów propagowania swoich towarów. Poprawnym sposobem są neony reklamowe, cieszące się obecnie nadzwyczaj ogromnym zainteresowaniem szczególnie pośród mniejszych biznesmenów, jakich nie stać na wykupienie czasu antenowego w telewizji.